Tuesday 11 October 2011

...end of semester 2...

finally......
end of semester 2 yg sangat sedeyyy...
banyak giler seyh dugaan sem 2..
antaranya : 

1) REPEAT FND 101
  
2) Excident


 


3) TRANSPORT PROB                   |                   |                   |                  V       then datang cik nin                    |                   |                    |                  Vthe owner is En. Mohd Zul Helmi which is my hubby..thanks bie..!! hehe....settle transport prob..4) Down dengan assignment yang tah pape..masalah duet..masalah barang2 lukis..dapat lecture sengal..huisyhh..sakit seyh dapat 'MR' tu..huhu..5) Naik court + tetttttttt......6) Perselisihan faham antara housemate aku..perghh...nanges siak..!ntah pape jerk..         but then dah okayh...=)6) Rase down giler sampai exam pun aku tak dapat fokus..dan rase sangat nak quit..!!                ...last sekali... 

Selama aku disini.,masuk sem 2 nie.,banyak salah aku pada d0rang.,perubahan sikap aku yang mendadak sem ni disebabkan pelbagai benda berlaku.,mak cik 3 orang dan pak cik s0rang nie tetap dengan aku..dan aku sangat sayang mak cik 3 orang nie dan pak cik s0rang nie dari sem 1 lagi iaitu.. cik Rul and cik Nur..and lg s0rg ialah cik Ain..nie haa..hehe..then pak cik s0rang nie yang aku maksudkan ialah en.zul..=) Masuk sem 2 dan dah duduk serumah baru larh rapat dengan mak cik 2 orang nie iaitu cik Ayu and cik Ecah..dulu d0rg classmate je skunk classmate + housemate..
 

akhirnya.,tamat sudah semester 2 yang sangat tough..and aku pun dah kat rumah sejak bberapa hr yg lalu..huhu..

s0.,cerita sem 2 cam mne.,haa.,cam tu la..penuh dengan dugaan dan assignment..jujur aku cakap.,sem nie aku tak perform well..hal nie yang buat aku risau sebab aku tak nak kene dismiss..s0..haih..!!

Aku dah cuba sedaya.,dan aku dah buat sehabis daya disaat-saat akhir..sangat tak sabar nak tunggu result walaupun sebenarnya aku tak nak pun tahu result aku..yang aku nak tahu just aku masih berada di terengganu untuk c0ntinue study aku..haih..

anyway., babai semester 2 and hello holidays..=)