Sunday 25 December 2011

...learn...



aku x suka mulut penyampai yang boleh memusnahkan hubungan persahabatan..korang citer dengan aku.,aku tak pernah sampaikan.,sebab aku x nak hubungan 
korang putus sebab mulut aku..
sebab aku x nak korang bermusuh.,putus kawan..
if cerita yang disampaikan itu betul.,x pe..tp if cerita tu salah..??sape yang susah..??mangsa tu 
kan yang susah..nak kene pertahankan diri dia..sanggup 
bersumpah untuk mempertahankan diri dia..
tapi....
bese larh.,lebih percaya yang baru dari yang lame walaupun ada yang citer dengan aku ape yang dia nampak dari sikap orang yang baru itu..bukan nak cakap aku nie baik..tapi.,fikir larh balik..aku nak mengalah ape lagi..??jangan buat sampai aku macam orang xde maruah.,
nak suakan tangan aku untuk bersalam pada benda yang aku tak cakap..


hurm..


kadang2 aku terpaksa luahkan perasaan melalui airmata..bukan bermakna lemah..cuma sekadar kurangkan bebanan perasaan yang menggila di fikiran dan hati..itu cara yang terbaik untuk aku buat masa ni..
pas sesi pembaziran airmata., confirm lega..
weehoo..xcaye..?? try lah..=) 
hehehe...

"..di sini aku belajar sesuatu..dari situ.,aku belajar menjadi sesuatu.."
(*.*)>